De nieuwste stand van zaken:
vandaag trekken we naar enkele campervansverhuurders. Nu we met zijn drieen (de Hollandse van in Sydney vervoegt ons wegens relatiebreuk) zijn, is dit wel te bekostigen.
Bedoeling is om morgen dan in Brisbane te vertrekken en de kustlijn te volgen.
Ons backpackersleven krijgt een nieuwe dimensie.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
+2.jpg)
2 opmerkingen:
Ela, ge het daar nogal een leven hé. Ik denk dat het daar wel super moet zijn. Als ik al die schone foto's zie, zou je vr minder jaloers worden.
Awel hé zaterdag is het drink vr mijne verjaardag in den Bar des amis( hihi nu kunt ge ook jaloers worden..) Neeje het was raar als ik de uitnodigingen verstuurde te weten dat je er niet was...
Veel plezier ginder en tot de volgende he
XXX
Jolien!!!!
wij missen u al zoveel!!!
We zullen vant weekend speciaal voor u eentje gaan drinken onder den bol! die echt wel heel groot is! :-)
ZOEN
Een reactie posten