zaterdag 29 augustus 2009

http://www.3news.co.nz/In-New-Zealand-Saudi-Prince-or-French-conman/tabid/367/articleID/118601/cat/61/Default.aspx

http://www.nieuwsblad.be/Video/Videoplayer.aspx?VideoId=385526

Ik zag dit onlangs op internet.
Te grappig eigenlijk, want ik ken die gast. Joke en ik leerden hem kennen in Sydney, tijdens onze eerste week in Australie.
Super kerel en blijkbaar tot veel in staat.

Lachen aja!

woensdag 26 augustus 2009

Watsonia, dag 197 tem 203

24-08-’09, maandag, dag 197

De laatste twee weken zijn aangebroken.

Na Hannelore te droppen aan school en met Flo te spelen, ga ik naar de fitness. Sinds kort is er ook op maandagmiddag boksles. Ik ben te vroeg voor de les dus warm me alvast goed op.
Er is niemand te bespeuren voor de las maar trainer Kerrie wil gerust met mij alleen boksen. Ja man, zij kan je wel heel goed doen uitsloven! Na 45 min lopen, boksen en set-ups is de les over en ik ben er niet rouwig om. Leuk maar oh zo lastig.
Met een voldaan gevoel ga ik naar huis om Hannelore op te pikken.

Verder weinig nieuws.

-------------------------------------------------------------------------------------

25-08-’09, dinsdag, dag 198

Nu het rondtrekken dichterbij komt, wordt het tijd voor de nodige voorbereidingen te treffen.
To do:
* iets of wat een agenda/programma opstellen voor de komende weken
* lijstje opstellen wat naar huis moet (veel), wat weg kan (weinig) en wat naar Sydney mee moet dit weekend met Mlijn (ze neemt mijn laptop mee zodat ik tijdens het rondtrekken dat niet moet mee zeulen)
* ‘wat nog aankopen’-lijstje opstellen
* belangrijke info overzetten van laptop naar usb
* slaapplaatsen vinden bij couchsurfers

Dit laatste is nog niet zo ’n makkelijk opdracht. Ik zoek mensen op de plaatsen waar ik zal komen, lees hun profiel en mail als ze mij aanstaan. Als ik op een plaats geen couch heb, overnacht ik in een hostel. Ik wil dit, om het financiële aspect, liever beperken. Plus, het is ook heel leuk om met locals op te trekken die je hun stad en streek tonen. Couchsurfers zijn over ’t algemeen heel sociale, wijze, easy going mensen dus de ideale personen om met op te trekken. (Ha, ik spot vspw-man Dirk Wille tussen de Gentse surfers)

Na veel gemail, zoeken en peinzen ben ik er in geslaagd een programma voor die 8 weken op te stellen. Een goed gevuld programma met voldoende afwisseling, ik kan niet wachten om het te ondergaan.

Vandaag ook sportieve bezigheden, want het is dinsdag en ik moet er wat strakker opstaan als ik de Australische stranden wil betreden (helaas is het een hopeloze missie met een onrealistisch doel).

-------------------------------------------------------------------------------------

26-08-’09, woensdag, dag 199

Voor mijn opsta-uur vertrekt Mlijn naar de luchthaven. Voor 2 dagen naar Tassie (Tasmanië) voor het werk.

Met mijn goed georganiseerd ochtendschema slaag ik er weer in om op 30 min beide kinderen school/kindergarten-klaar te maken, Hanne’s lunch te maken en alle monden te spijzen.

Hannelore en Florian zijn beiden buitenshuis waardoor ik – hoera – kindvrij ben voor enkele uren.
Korte stop bij de fitness, douchen en naar Savers (dé 2de handswinkel). Oh, Savers is the best!
Ik rijd verder door naar shoppingcenter Northland, waar ik eerst 15 min (vijftien!) zoek naar een parkeerplaats. Slenter, slenter, in en uit de winkels, chocomelkske drinken, boekske lezen. Genieten!

Ik ben nog ruim voor 3.30 PM (school gedaan) thuis dus begin ‘k alvast met het preparen van het avondmaal: quiche.
Hanne ophalen, Hanne in de douche, Flo ophalen, quiche verder maken, Flo in de douche, eten, opruimen, verhaaltje en kinderen in bed.
Met – opnieuw – mijn verbazingwekkend goed organisatorisch talent is dit allemaal gedaan en het is nog maar 7.15 PM. ‘Goed gedaan Himpens!’


-------------------------------------------------------------------------------------

27-08-’09, donderdag, dag 200

’t Zonnetje schijnt dus hop, te voet naar school.
Er moeten wat boodschappen gedaan worden. Flo en ik gaan naar Westfield waar hij na de inkopen in te slaan uitgebreid speelt.

’s Namiddags halen we Mlijn aan de luchthaven op en zijn we net op tijd om Hannelore aan school op te pikken.

-------------------------------------------------------------------------------------

28-08-’09, vrijdag, dag 201

Na het afzetten van Hannelore aan school en Flo aan de kindergarten, bakken van brood, de was op te hangen, andere in te steken, de boel op te ruimen en te vergen voer ik Marjolijn naar de luchthaven. Ze is drie dagen weg voor een danskamp.

Buiten dat weinig nieuws.

-------------------------------------------------------------------------------------

29-08-’09, zaterdag, dag 202

Danny moet krot na de middag weg wegens werk. Vriendin Jenny kont langs om op Florian te letten terwijl Hannelore en ik sporten.
We willen vertrekken maar kunnen de sleutels niet vinden. Direct weet ik dat die nog in Danny’s jas zitten, toch zoek ik wat verder (‘ge weet maar nooit”). Tevergeefs, geen sport vandaag.
Florian slaapt en Hannelore speelt met Jenny en mij.
’s Avonds maak ik lasagne en smullen we onze buik rond, oh zo rond.

-------------------------------------------------------------------------------------

30-08-’09, zondag, dag 203

Ik slaap uit, ga naar de fitness en beleef een luie zondag.

Watsonia, dag 187 tem 196

14-08-’09, vrijdag, dag 187

Vrijdagavond uitgaansavond.
Zodra Hannelore om 8 PM thuis is van Jordan’s pyjamaparty vertrek ik naar ’t stad. De tocht gaat vlotjes en ook de zoektocht naar een parking gaat verbazingwekkend goed.
Ik sms Frank (couchsurfer) om te vragen waar hij is (‘I’m on my way’) en ook Daniel – die met een bende surfers afsprak – wordt gesmst. Van Daniel verneem ik de hele avond niets.
Gelukkig zijn er Frank en vriend Liam, 2 Brazilianen die al 7 jaar in Melbourne wonen. Frank met een Ozzie accent, Liam met de Braziliaanse klanken nog duidelijk in zijn stem (Liam lijkt op mijn maat Michael – de gelijkenissen zijn treffend!).

Ik wacht aan bar/nachtclub Cookie op bovengenoemde mannen en kijk. Ik kijk naar de mensen die passeren (oh, het is weer carnaval!). Na enkele minuten komt een breed glimlachende kerel op me af. Dat moet Frank zijn!
Leuke babbels, diepzinnige gesprekken, veel gelach en gezever. Wijze keet ook, die Cookie met zijn 4 verdiepingen én dakterras.

Wanneer Henry (cs) aankomt, gaan the Brazilian guys hun weg op. Morgen werkedag dus op tijd in bed jongens.

Een heuse wandeltocht met Henry als gids, op zoek naar dat ene cafeetje. We wandelen door de graffitisteegjes (de onze in Gent is net zo mooi, zelfs mooier) van Melbourne. De naam van het café ontglipt me, maar het is er fijn zitten in het minimalistische, strakke interieur.
’s Anderdaags heeft Henry examen dus besluiten we het niet te laat te maken.
3 AM, slaaptijd.

--------------------------------------------------------------------

15-08-’09, zaterdag, dag 188

Ik slaap lang, heerlijk lang.
Bij het ontwaken is het te laat om te ontbijten en te vroeg om te lunchen. Er wordt dus gebruncht.
De cocktails van gisterenavond zijn lichtjes voelbaar.

Vlug wat eten, sportzak bij elkaar scharrelen en weg zijn wij.
‘Sporten is gezond, want van sporten krijg je spieren’ en dat zo’n 2 uur. Moe maar voldaan spring ik nadien onder de douche waar ik mijn zangtalent verder bijschaaf.

Verder een rustige namiddag, waarbij Skypen met Jelle (terug van reis) en me klaarmaken voor ’t feest centraal staat.

Om 7 PM sta ik Gil op te wachten aan Watsonia station. Gil is mijn date vanavond (sorry schat). We starten de tocht naar Mooroolbark (zo’n 50 min rijden – ik rij verkeerd mét gps :-s Laat het duidelijk zijn dat komt door de onduidelijkheid van de gps-tekening), waar het 21ste verjaardagsfeest van gymbuddy Bianca doorgaat. Het feest waar ze al maanden over spreekt. 21 worden is voor haar blijkbaar a big deal.
Er zijn al verschillende kuddes vrienden wanneer wij onze kop tonen. Ik word voorgesteld als ‘Jules, the Belgian chick’ en zeg steeds – ha ha – ‘I came all the way down because I wouldn’t miss this party!’ En zo brak het ijs.
Gil heeft honger. De kerel heeft nog niet gegeten. We spotten potjes chips, olijven, droge (doch lekkere) koekjes op de tafels. Onze blikken kruisen en onmiddellijk weten we wat te doen. We verplaatsen ons naar tafel 1, eten daar de olijven zo goed als allemaal op en gaan door naar tafel 2. Er zijn zo’n 6 tafels in totaal af te gaan. Waarschijnlijk zullen wij de naam ‘the olive eaters’ opgestempeld krijgen, maar nem, dat maakt mij niet uit!
Ik word hier en daar nog wat voorgesteld aan familie en vrienden, terwijl zich iedereen verzameld rond het podium. Moeder Bi neemt het woord. Belachelijke maar heerlijk grappige verhalen over jonge Bi worden uit de doeken gedaan. Enkele vriendinnen vervoegen moeder Bi en haar meest genante momenten worden bovengehaald. Lachen! Een diareeks en wat cadeau’s later wordt de volumeknop wat hoger gedraaid en wagen enkele durvers zich aan een danske. Ook oma Bi is zich zwaar aan ’t geven (Gil is onder de indruk!). Wanneer zij wat later rondkomt met pizza’s kan Gil zich niet houden om haar te complimenteren over haar danscapaciteiten. Haar blozende kaken zeggen genoeg. En even, heel even, voel ik me het 5de wiel aan de wagen.
Rond middernacht vinden we het goed geweest. Afsluiten in schoonheid, niewaar. We scharrelen nog vlug een cupcake mee, dat we smakelijk in de auto opeten.
Ik drop Gil thuis af, las daar een plaspauze in om de tocht naar huis – pipiblaasvrij – verder te zetten.
Om 2 AM kruip ik onder de wol.

--------------------------------------------------------------------

16-08-’09, zondag, dag 189

Uitslapen. Mlijn weg. ’s Namiddags met de kinderen kijken hoe Danny dirigeert.

--------------------------------------------------------------------

17-08-’09, maandag, dag 190

Ik trek voor lunchtijd naar de fitness waar ik mijn programma (1,5 uur) doe. Vervolgens een lekker hapje eten in de taverne/resto naast de deur.
’t Zonnetje schijnt binnen en het voelt heerlijk warm achter het glas. De lente begint in het land te komen.
Nog even langs de bieb voor vers leesvoer. Boek 3 gaat vandaag van start.

--------------------------------------------------------------------

18-08-’09, dinsdag, dag 191

Normale dag waar weinig over te zeggen valt.

--------------------------------------------------------------------

19-08-’09, woensdag, dag 192

Flo’s eerste crèchedag. Vol enthousiasme loopt hij naar de kleuterruimte (hij wijst me de weg) en gaat onmiddellijk spelen. Niet te veel tralala, kort afscheid en weg ben ik. Een blitzbezoek aan de gym voor een half uur lopen en wat buikspieroefeningen.
Douchen en naar huis, want Mlijn heeft de auto nodig.

Ik geniet van de zon met het nieuwe boek in de hand.

--------------------------------------------------------------------

20-08-’09, donderdag, dag 193

Kuisdag. Spelen. Parkwandeling. Sporten. Na het sporten gaan we in ’t cafeetje ernaast een chocomelk drinken met enkele boksgenoten. Roddeltijd!

PS: Helmut Lotti is big in Australia! Eind september start zijn Aussie tour. Go Helmut!

PSS: ik vind het heerlijk om de mensen in de fitness te checken en ze te linken aan mensen die ik ken. Zo loopt er een Jantje Smit rond (ik moet mijn lach altijd inhouden als ik hem zie), een Robbie, Tim en Bart (maar dan in ’t klein). Tja, ge moet een bezigheid hebben hé.

PSSS: Nanny bevalt van Jonah! Hoera hoera driewerf hoera! De eerste baby in de vriendinnenkring is een feit.

--------------------------------------------------------------------

21-08-’09, vrijdag, dag 194

Een dag voor mezelf. Ik zet de kids af aan school en kindergarten, maar weer een fitness-blitzbezoek en ga door naar het shoppingcenter. Op mijn gemak slenter ik alle winkels af, drink een smakelijke chocomelk en lees de roddelboekjes en slenter wat verder.
Na 2 uur slenteren houd ik het voor bekeken en doe ik de nodige boodschappen. Flo oppikken en weer naar huis.

Ik maak me klaar voor ’n avondje uit. Afgesproken met couchsurfer Brad. Plannen: afspreken bij hem thuis en zien wat de avond brengt.
De gps brengt me op bestemming. Daar aangekomen vind ik de straat toch niet. Hmm… vreemd. Gelukkig ziet een kerel dat ik wat verloren ben en toont hij mij de correcte weg naar mijn bestemming.
Brad komt net thuis met een vriendin (en ook cs’er), Alice. Wijn wordt gekraakt, bier wordt gedronken. Fijne, grappige babbels waarbij Alice een verhaal verteld hoe haar rat de dood vond. We wachten en wachten op huisgenoot Cam (verdacht veel gelijkenissen met Sam Taelman) en zijn aanhangsels. 2 uur later komen ze eindelijk toe. Het voorstel om met de auto naar ’t centrum te gaan wordt vriendelijk afgewezen en de tocht met de tram wordt ingezet. Brad zegt dat ik steeds in zijn zetel kan crashen, een aanbod dat ik niet links laat liggen.
Met dit in gedachten kan er wel wat gedronken worden en zo geschiedde. 2 zakken/dozen ‘goon’ (de wijn die geen wijn is, maar zo geliefd bij arme backpackers en studenten) wordt aangeschaft, dit voor 7 m/v.
We gaan avondeten in een Aziatische keet. Ja, keet is het woord wel. Het woord ‘restaurant’ komt niet in me op als ik er aan terug denk. Het voelt en lijkt wat op een schoolkantine maar belangrijker: de sfeer is hartstikke goed en het eten lekker én goedkoop. Wat willen we nog meer?
$12 voor loempia’s, ‘dumblings’ (gefrituurde vlees en groenten in bladerdeeg – ook in vege-versie), rijst, noedels,… all you can eat. Er wordt gelachen, gezongen (een kerel van de andere tafel is jarig en dat moest iedereen weten – de hele keet zingt voor de jongeman; wat vindt ie het leuk), gedronken, geboeft (ik moet mijn broeksknop open doen) en drinkspelletjes gespeeld. België wordt goed opgenomen in de groep en het is reuzefijn!

Rond 10 PM worden we buiten gezet, ‘tijd om te boel te sluiten mannen’ zegt de – veel te zware – uitbater.
‘Goed, feest nu!’
De groep splitst zich – ongewild – op. Brad, Alice en lief en ik gaan naar Night Cat, een nightclub in Fitzroy (een buitenwijk van ’t stad), terwijl de anderen naar Cookie gaan.

Live music (jazz) vullen mijn orgen wanneer we Night Cat binnengaan. Wijntje bestellen en ‘proost op de wijze avond!’ De band doet het goed, de dansvloer is goed gevuld.
Tegen 1 AM zegt Brad dat hij het niet lang meer zal trekken. ‘No worries mate’, antwoord ik als een echte Aussie chick. We nemen de taxi huiswaarts, waar Cam ook al terug is.
1.30 AM en al terug thuis, niet mijn gewoonte maar oké. De vermoeidheid zat toch al wat in de benen.
Ik krijg de zetel en 2 dekens (net iets te koud) voor de nacht door te komen en start mijn eerste couchsurfervaring. Helaas komt het straatlawaai goed binnen. Ik draai en keer, wring en vrikkel (is dat een woord?) me in slaap…

…Enkele uren later (22-08-’09, zaterdag, dag 195) word ik wakker van het gedaver van een camion. ‘9 AM, nog even blijven liggen’. Een uur later is Brad wakker en besluit ik huiswaarts te keren.
‘Merci voor de wijze avond en voor de slaapplaats. Hopelijk tot gauw!’

Eenmaal ‘Watsonia thuis’ verfris ik me vlug, eet wat en hop, terug weg naar de fitness met Hannelore.

Na de actieve bezigheid rijden we door naar Epping, waar klasgenootje Tamara haar verjaardagsfeestje doet. Het feest is van 2 – 4 PM. Jammer voor Hannelore dat de gym tot 3 PM duurt en het een half uur rijden is naar Epping.
Na wat zoeken vinden we ‘Rug Rats’, een binnenspeeltuin. Oh my god! Wat een kabaal, wat een leven! Kinderen schieten door mijn benen, roepen in mijn oren. Hemeltje lief! Dit is er net te veel aan.
Na de (ijs)taart is het tijd om te gaan. Thuis blijft het verder een rustige avond waarbij ik pasta en spinazie in de roomsaus maak. J A M M I E !
Mlijn gaat 's avonds uit en Danny is sinds deze namiddag naar Ballarat voor muziekgedoe tot morgennamiddag.

--------------------------------------------------------------------

23-08-’09, zondag, dag 196

Rustige dag.
Spelen.
Pasta met pesto.
Middagdutje.

donderdag 13 augustus 2009

Watsonia, dag 183 tem 186

10-08-’09, maandag, dag 183

To do list:
Auto binnensteken voor controle – check!
Brillen ophalen (woehoe!) – check!
Afspraak maken bij de tattooeur (yes!) – check!
Sporten – check!

--------------------------------------------------------------------

11-08-‘09, dinsdag, dag 184

Een keukenprinses zijnde (of wordende – zelf in te vullen) is het tijd om iets nieuws uit te proberen. Ik begin groenten te snijden, zonder te weten wat ik ga maken. Ik spot een potje honing in de voorraadkast, dus ‘rijst gemengd met groentjes, scampi’s en curry-honingsaus‘ wordt het. Lékker!

Later op de dag trek ik naar The Tattoo Shop in Bundoora (Bundoora is zoals Lochristi zoals Beervelde als Watsonia is), waar na een wacht- en voorbereidingstijd van 30 minuten het sterretje na slechts 4 minuten er op staat. Mooi naast die andere twee!
Wat een geweldige job hebben die trouwens. Elke dag artistiek bezig, jammer dat ik niet kan tekenen anders was ik zo hard binnen!

Wat een dag! Lekker gegeten én een tattoo erbij! Zo’n dagen zouden er meer moeten zijn.

--------------------------------------------------------------------

12-08-’09, woensdag, dag 185

De voormiddag verloopt rustig. Spelen met de Flo en zo die dingen.
’s Namiddags trek ik naar Savers, dé tweedehandswinkel in Greensborough. Het is er groot, met een enorm aanbod aan kleren. Actie ‘zoek zomershots’ gaat van start. Voelsprieten aan en gaan! 6 shorts worden gepast, twee ervan worden gekocht.
Ik laat mijn oog ook nog vallen op een licht turquoise sjacoche, iets wat ik gewoon niet kan laten liggen.
Tweedehandswinkels zijn zo de max! Slechts $14 (€8) armer trek ik tevreden huiswaarts. ‘Savers, u keert tevreden terug!’

--------------------------------------------------------------------

13-08-’09, donderdag, dag 186

Volgende week start Florian met de kindergarten en gaat vandaag eens langs om te checken of het zou lukken. Geen probleem natuurlijk, na 17 seconden is hij al volop aan het spelen. Hij zal zich hier kostelijk amuseren!

Later op de dag ga ik op zoek naar schoenen, passend bij het zwarte kleedje. Geen eenvoudige opdracht zo blijkt. Of ze zijn te hoog of te plat of te duur of te klein of te groot (nee, mijn eisen liggen niet te hoog, ik weet gewoon wat ik wil). Ik ben het zoeken en passen meer dan beu en koop een paar zwarte schoenen met hakje.

We gaan avondeten in de food court van het shopping centre van Greensborough en komen pas na 7 PM thuis. Geen boksen dus vanavond.

PS: Flo leert vlot het Gents dialect. De max joengne!

Watsonia, dag 174 tem 182

01-08-’09, zaterdag, dag 174

Feest vandaag! Verjaardagsfeest voor Danny.
Maar voordat er gefeest kan worden, moeten de nodige versnaperingen en dorstlessers gekocht worden. Hanne en ik wezen ook sportief en rijden erna door naar de luchthaven waar we Mark (van Adelaide – met het smerige huis) oppikken. Danny weet van niets en moet 2x kijken wanneer Mark in de living verschijnt. Quelle surprise!

Kindjes in bad en mooie kleertjes aan. Jolien in de douche, haartjes wassen en stijlen en mijn mooi zwart kleedje aan. Ik voel me nieuwjaarsachtig.

In de vooravond komen de eerste gasten toe en wordt de eerste fles bubbels gekraakt.
Het wordt een gezellige avond met ’n overdaad aan eten en drank. Dolletjes!

--------------------------------------------------------------------

02-08-’09, zondag, dag 175

Het is veel te vroeg wanneer de wekker afgaat. 9 AM, veel te vroeg na een feestavond. Een lichte kater waarneembaar. Hij is klein maar is er wel, zo frontaal.

Eén feest per weekend is niet genoeg, neen neen. Vandaag staat er twee feestjes op Hannelores programma, beginnend met haar eigen feestje. We rijden met zijn viertjes (Danny moet werken) naar haar gym waar ze ook feestjes houden. Haar verjaardag was wel anderhalve maand geleden maar de gym was zolang volgeboekt waardoor het feest voor de vriendjes nu pas kon doorgaan.
Wat een geluk dat wij – M’lijn en ik – ons niet moeten bezighouden met de kinderen. Daar zijn twee jongeren van de gym verantwoordelijk voor. Wij ontfermen ons over het eten, wat in onze toestand meer dan genoeg .
Klokslag 10 AM starten de spelletjes. De kids springen op de trampoline, gooien met ballen, laten zich vallen in een put gevuld met stukken mousse (mouse, mmmm chocomousse), oefenen hun evenwicht op de balken en meer van dat. Een kleine pauze tussendoor waarbij ze hun mond vol proppen met koekjes, taart, ‘fairy bread’, chocolaatjes en (ook iets gezond) fruitbrochettes.
De boel is gelukkig snel opgekuist zodat we om 12PM (noon) alweer thuis zijn. Hannelore houdt zich bezig met het openen van pakjes en kaartjes en is pas klaar na een uur. Een uur!

Wat later dropt M’lijn Hannelore bij klasgenoot Sophie voor het tweede feestje van de dag en rijdt zelf door naar de dansstudio waar vanaf vandaag de wekelijkse dansroutines geoefend worden.
Mijn maag keert zich 347° naar links, 124° naar rechts en landt saltogewijs bij het zien van al de hapjes die nog in de frigo zitten. Toch houdt dit me niet tegen. Een vrouw met een missie laat zich niet zomaar doen! Ik maak pompoensoep en ruim de boel op.

--------------------------------------------------------------------

03-08-’09, maandag, dag 176

Het is een gewone maandag waarbij ik ga sporten.
In de vooravond trekken we naar Danny’s werk waar een feestje is (lees: bbq en drank) ter gelegenheid van de zoveelste verjaardag van wie dan ook. Er zijn nog andere kinderen dus plezier en amusement ten volle voor Flo en Hannelore.

--------------------------------------------------------------------

04-08-’09, dinsdag, dag 177

Al enkele weken leid ik mijn leven halfgebrild. Niet handig, niet handig. Het pootje is zoals geweten onherstelbaar. Na veel wikken en wegen beslis ik om hier een bril te kopen. Ik trek naar Specsavers, waar ik uiteindelijk twee (2!) brillen koop. Lang leve de acties: ‘twee voor de prijs van één.’ En er nog een gratis zonnebril bovenop! Van een feest gesproken!
Kijk en geniet:
www.specsavers.com.au/glasses/designer-glasses/fcuk-63
www.specsavers.com.au/glasses/womens-glasses/unisex-309

--------------------------------------------------------------------

05-08-’09, woensdag, dag 178
tem
09-08-’09, zondag, dag 182

Gewone dagen met weinig gebeurtenissen.

woensdag 5 augustus 2009

Watsonia, dag 170 tem 173

28-07-’09, dinsdag, dag 170
tem
31-07-’09, vrijdag, dag 173

4 gewone dagen waarbij Danny op donderdag verjaarde en we daarom uit gingen eten. Lekker Thais! Smullen!