http://www.3news.co.nz/In-New-Zealand-Saudi-Prince-or-French-conman/tabid/367/articleID/118601/cat/61/Default.aspx
http://www.nieuwsblad.be/Video/Videoplayer.aspx?VideoId=385526
Ik zag dit onlangs op internet.
Te grappig eigenlijk, want ik ken die gast. Joke en ik leerden hem kennen in Sydney, tijdens onze eerste week in Australie.
Super kerel en blijkbaar tot veel in staat.
Lachen aja!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
+2.jpg)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten