zaterdag 29 augustus 2009

http://www.3news.co.nz/In-New-Zealand-Saudi-Prince-or-French-conman/tabid/367/articleID/118601/cat/61/Default.aspx

http://www.nieuwsblad.be/Video/Videoplayer.aspx?VideoId=385526

Ik zag dit onlangs op internet.
Te grappig eigenlijk, want ik ken die gast. Joke en ik leerden hem kennen in Sydney, tijdens onze eerste week in Australie.
Super kerel en blijkbaar tot veel in staat.

Lachen aja!

Geen opmerkingen: