Blijkbaar alles opperbest hé daar ? Leuk om tekst en foto's te kunnen bekijken en uw reisverhaal te kunnen volgen. Bij deze de groetjes van 'Memeetje ' die trouwens héél erg tevreden is met de reeds ontvangen kaartjes ;-) Hou je haaks en prettig verblijf verder bij uw aupair gezin. Groetjes Tom, Babette, Tine en Luc.
1 opmerking:
Hello Jolien,
Blijkbaar alles opperbest hé daar ?
Leuk om tekst en foto's te kunnen bekijken en uw reisverhaal te kunnen volgen.
Bij deze de groetjes van 'Memeetje ' die trouwens héél erg tevreden is met de reeds ontvangen kaartjes ;-)
Hou je haaks en prettig verblijf verder bij uw aupair gezin.
Groetjes
Tom, Babette, Tine en Luc.
Een reactie posten