woensdag 25 maart 2009

Foto's bekijken

Om de -prachtige- foto's te bekijken:
* klik, in de blog, rechts op mijn profielfoto
* je komt dan in een ander venster van Picasa
* rechts klikken op 'foto's van Jolene'
Je moet je niet registeren. Wat een luxe!

Om berichten achter te laten - wat ik ten volle apprecieer - moet je wel geregistreerd zijn. Goed dat dat maar een werkje van 2 mintuen is.

Enjoy!

Geen opmerkingen: