Om de -prachtige- foto's te bekijken:
* klik, in de blog, rechts op mijn profielfoto
* je komt dan in een ander venster van Picasa
* rechts klikken op 'foto's van Jolene'
Je moet je niet registeren. Wat een luxe!
Om berichten achter te laten - wat ik ten volle apprecieer - moet je wel geregistreerd zijn. Goed dat dat maar een werkje van 2 mintuen is.
Enjoy!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
+2.jpg)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten