zondag 1 maart 2009

Korte update

Momenteel - maandag - in Brisbane. Morgen en overmorgen 2 dagen naar Moreton Island, het grootste zandeiland ter wereld. Donderdag hier vertrekken, richting Byron Bay.
Zaterdag kwamen we hier toe en verkenden we wat de stad. Het is warm, dus we houden het rustig.

Later meer nieuws.

Foto's oploaden lukt niet altijd. Enkele foto's van de tour zijn te vinden op Facebook.

Getekend,
Jolien

Geen opmerkingen: