dinsdag 24 maart 2009

Aankomst Watsonia

Trouwe lezertjes,

hier ben ik terug met mijn spannende meeslepend verhalen.
Gisteren kwamen Joke en ik (Joke blijft even hier) aan bij de familie in Watsonia North. Watsonia North, deel van Watsonia (Watsonia South of andere windstreken bestaan echter niet), is een rustige wijk. En in een wijk staan huizen, veel huizen. Winkeltjes zijn er in Watsonia, maar dat is beperkt tot de meest noodzakelijke overlevingsproducten. Op een 5-tal minuten rijden is er hier wel dichtbij een grotere stad mét klerenwinkels.

Nu Hannelore op school zit en Florian slaapt, heb ik tijd om al mijn verhaaltjes op de virtuele manier aan jullie mee te delen. Ook verse foto's zijn te verspeuren. DOLLETJES!

1 opmerking:

Anoniem zei

Jiepie leesplezier voor de middagpauze !!