Gisteren aangekomen in Byron Bay, waar we nog een nacht blijven. Morgen trekken we verder want we hebben nog veel km's af te leggen.
Ik vul intussen mn dagboek goed aan, maar zal dit pas kunnen typen als ik bij de familie ben. Dus, jullie geduld wordt beloond mijn beste lezertjes.
Getekend,
Jolien
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
+2.jpg)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten