zondag 29 maart 2009

Pic's

Voor andere foto's, zie jokeh.aroundtheglobe.be

1 opmerking:

Anoniem zei

Hello Jolien,

Blijkbaar alles opperbest hé daar ?
Leuk om tekst en foto's te kunnen bekijken en uw reisverhaal te kunnen volgen.
Bij deze de groetjes van 'Memeetje ' die trouwens héél erg tevreden is met de reeds ontvangen kaartjes ;-)
Hou je haaks en prettig verblijf verder bij uw aupair gezin.
Groetjes
Tom, Babette, Tine en Luc.