08-04-’09, woensdag, dag 59
Vroeg in de ochtend en met voldoende decibels vertrekt Danny naar Sydney. 6 dagen weg voor zijn werk. Joke en ik nemen het volledige huishouden op ons.
Helmen, check! Fietsen, check! Harde banden, check! Boodschappenlijst, check! Conditie, hmmm…
‘k Ben geen fan van de fiets waar ik op moet rijden: half vooroverhangend met een wiebelende Flo achterop.
Nou goed, na wat gepuf en geroep dat Hanne aan de kant moet fietsen komen we aan in het dorpje waar we onze boodschappen doen. We herladen onze batterijen en keren huiswaarts; met de koters trek ik nog even naar het park, waar ze hun laatste restje energie verliezen op de speeltuin.
Een jammie lasagne vult onze magen. Ik zei het al: Joke moet een resto openen.
--------------------------------------------------------------------
09-04-’09, donderdag, dag 60
2 maand geleden kwamen we in OZ aan. Wat gaan de dagen snel vooruit…
Een rustige voormiddag met gezelschapspelletjes.
Hanne kijkt al van 9 AM uit naar 1 PM, het uur dat Lynda komt om inkopen te doen. Niet dat inkopen doen zo speciaal is, maar zoals het gezegde luidt: een kinderhand is snel gevuld.
Flo doet een middagdutje, Hanne gaat met me mee winkelen. Zondag houden we een barbie, dus slaan we de nodige groenten, vlees en vis in.
De weergoden zijn ons de afgelopen dagen weer gunstig: bikini’s worden bovengehaald, waterspelletjes worden gespeeld. Het spaart ons een bad uit. Dolletjes!
--------------------------------------------------------------------
10-04-’09, vrijdag, dag 61
Rustige dag met weinig nieuwtjes.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
+2.jpg)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten