zaterdag 4 april 2009

Watsonia, dag 47 en 48

27-03-’09, vrijdag, dag 47

Hannelore naar school brengen. Met Florian spelen, Florian in bed leggen voor zijn middagdutje (lang leve siësta’s). De boel wat opruimen. Hannelore van school halen. Spelen op de speeltuin met de kindjes. Praten met Lynda.
De gewone weekdagen hier zijn rustig.

Walt haalt M’lijn ’s avonds op, op de luchthaven. Dinsdag vertrekt ze voor 18 dagen naar Mexico (haar zus woont daar), dus heeft ze veel was- en strijkwerk te doen.

Rustige avond met dvd’tjes bekijken.

--------------------------------------------------------------------

28-03-’09, zaterdag, dag 48

Het is weekend en we proberen wat langer te slapen. Dat is buiten de energieke Florian en Hannelore gerekend. Springende kindjes op ons bed.

’s Namiddags brengen M’lijn en ik Hannelore naar de gym en gaan we zelf inkopen doen.
Later op de namiddag worden we verwacht bij Lynda; dochtertje Jeida is 4 vandaag en dat wordt gevierd met een – veel te zoete – prinsessentaart, cola en snoepjes. Het is heet op deze herfstdag. Terwijl de kindertjes met Walt op het springkasteel zitten, doen de vrouwen aan koffieklets.

Walt en M’lijn gaan ’s avonds een housewarmingparty. Danny is uit werken. Joke en ik blijven thuis voor de kindjes.
We ontdekken nieuwe afleveringen van ‘One Tree Hill’ op Walt’s harde schijf dus we hebben bezigheid. Tsjakka, melige vrouwenprogramma’s alom!

Geen opmerkingen: