woensdag 30 september 2009

Cairns, dag 232 tem 233

28-09-'09, maandag, dag 232

Hip hip hoera voor mezelf! Hoera hoera hoera!

Ik ben vroeg wakker op deze dag, de dag dat ik 24 word. De voorbije week was ik een hele tijd onder de mensen en ik voel een grote drang om nog eens op mezelf te zijn.
Ik trek naar het centrum, check mijn mail, post wat foto's, ga naar de lagoon, lees en val in slaap.

Eenmaal terug thuis aanhoren we het spannend liefdesverhaal van Mika (ik ben dol op liefdesverhalen!) en besluiten we de dvdavond van gisteren verder te zetten.

Een aangename dag!

-------------------------------------------------------------------------------------

29-09-'09, dinsdag, dag 233

Ik start de dag met een plons in het zwembad. Timothy en ik gaan wat later naar 't centrum (hij sukkelt al een week met zijn voet en gaat eindelijk eens langs de dokter langs).
Het is mijn laatste dag in Cairns. Morgen trek ik zuidwaarts, Misson Beach, en daarvoor moet ik nog enkele dingen in orde brengen.
Ik kom op mijn tocht 2 duikgenoten tegen, we kletsen en gaan iets drinken.

Wanneeer ik terug thuis kom (het voelt als thuiskomen) vliegt de verrukkelijke geur van lasagne in mijn neus. Timo maakte lasagne voor mijn verjaardag – heerlijk!

We gaan 's avonds met zijn allen nog iets drinken in de bar achter de hoek, als afsluiter van een zeer leuk verblijf bij Sam en Timo.

Geen opmerkingen: