maandag 7 september 2009

vers van de pers

Dit zijn mijn laatste uren in Melbourne. Binnen 4,5 uur vertrekt mijn vlucht naar Darwin.
Het avontuur herstart. Nieuwe plaatsen zal ik ontdekken, nieuwe mensen zal ik leren kennen.
Het internetgebruik zal aanzienlijk verminderen, maar op tijd en stond zullen jullie, beste lezertjes, op de hoogte gebracht worden van mijn bestaan.

Groet!

Geen opmerkingen: