Deze ochtend om 5u geland in Darwin, na een vlucht van 4u (slapen lukt moeilijk).
Ik kon nog niet inchecken in het hostel dus moest ik noodgedwongen 5 uur rondslenteren. Maar geen probleem, het weer is hier fantastisch (toen ik landde was het al 25 graden) en hier zijn hier veel parken dus ik kan mijn tijd hier wel goed doorbrengen.
'Niet zwemmen in de zee want daar zitten haaien en krokodillen en die bijten je blub blub...'. Wel zwemmen in de lagoon waar die lieve beestjes niet zitten.
Ik ga en trek naar buiten, waar de temperatuur van 30 graden is overschreden.
Het is nog geen 11 uur.
x
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
+2.jpg)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten