Oz is geweldig,
Oz is heerlijk,
Oz is zo goed,
zo goed dat ik niet weg wil.
Binnen drie weken komt er een einde aan mijn avontuur,
maar ik wil hier blijven!
In de mooie natuur, het dagelijkse goede weer, tussen de vriendelijke mensen.
Oh boehoe, waarom moet ik al naar huis?
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
+2.jpg)
1 opmerking:
om ons huisje eens te bezoeken !
Een reactie posten