27-06-’09, zaterdag, dag 139
Een zaterdag zoals de meeste zaterdagen zijn.
We brunchen. We sporten. We spelen gezelschapspelletjes. We kijken hoe M’lijn en Warren dansen. We drinken verse soep. We kijken naar Harry Potter. Ik zie hoe Hannelore een pot dipsaus op het tapijt morst. We douchen. We eten nog wat. We slapen.
--------------------------------------------------------------------
28-06-’09, zondag, dag 140
M’lijn en ik besluiten vandaag aan onszelf te denken en dus… gaan we shoppen. Net buiten het centrum van ‘t stad zijn enkele uitverkopen dus een kijkje nemen kan geen kwaad. Goedkope, degelijke kledij maar toch vind ik mijn gading niet.
Intussen vervoegen twee vriendinnen van M’lijn ons en trekken we naar de volgende kledingswinkel. Van al dat shoppen en kijken krijgt ne mens dorst. En wat komen we tegen? Joepie, San Churro, de chocoladebar! San Churo is mijn beste vriend.
’s Avonds kijken we naar Harry Snotter part II – zonder dipsaus deze keer.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
+2.jpg)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten