vrijdag 19 juni 2009

Watsonia, dag 127 tem 131

15-06-’09, maandag, dag 127

Terug naar het gewone leven. Terug naar de dagelijkse routine van weleer.
Het weekendje weg was nodig, net goed qua timing. Eens er twee dagen tussen uit mag ook wel als ne mens al 2,5 maand elke dag werkt.

Ik blijf voor de assembly, maar er wordt weinig speciaals vermeld.
Terug huis hoor ik Flo van de trap komen en dat terwijl M’lijn nog niet op is. ‘Is die kleine koter uit zijn bed gekropen?’ Jawel hoor, dat deed ie. Gedaan met de rust. ‘Alle hup, terug naar boven en je mag niet uit je bed kruipen, blijven liggen.’

’s Namiddags trek ik naar de fitness. Vorige week kon ik maar 2x gaan dus ik heb schade in te halen. Tevreden over mijn prestaties keer ik 2u later huiswaarts.

--------------------------------------------------------------------
16-06-’09, dinsdag, dag 128

Het weer is niet al te best en we hebben weinig eten in huis dus trek ik met Flo naar de winkels. En omdat ie zo flink was, mag hij zich moe maken op de speeltuin.

De namiddag spendeer ik aan het invullen van het verse dagboek (deel II) en sporten Hanne en ik de ziel uit ons lijf.
’s Avonds word ik verwend door Lemme’s goede masseerhanden. De laatste keer dat het gratis is want zijn diploma is binnen. Hij mag dan wel goed zijn, maar mijn geld wil ik toch aan andere dingen spenderen. Backpacken is duur genoeg.

--------------------------------------------------------------------

17-06-’09, woensdag, dag 129
18-06-’09, donderdag, dag 130

Mooie dagen. Zon en blauwe lucht. Ideaal om een parkwandeling te doen.

Woensdags sla ik het kookboek van de boerinnenbond open en smijt ik me in het maken van verse lasagne. Wat blijkt? Hij is nog verdomd goed ook! Misschien moet ik eens deelnemen aan ‘mijn restaurant’?

Donderdagavond boks, fiets, loop ik de calorieën eraf en maak ik internetgewijs een praatje met België.

--------------------------------------------------------------------

19-06-’09, vrijdag, dag 131

De laatste schooldag van deze week. Het weekend kan bijna starten. En het wordt een feestweekend. Hannelore wordt zondag 7 jaar! Dolletjes! Al 3 weken spreekt ze er van en nu is het eindelijk zover. Ik kan me niet herinneren dat ik zó hard uitkeek naar mijn verjaardag toen ik die leeftijd had.

Danny komt als verrassing voor Hannelore naar huis dit weekend. Dubbel feest!
Hij heeft er inmiddels 5 weken cursus opgehad, nog 3 te gaan.

Geen opmerkingen: