donderdag 7 mei 2009

Watsonia, dag 84

03-05-’09, zondag, dag 84

M’lijn is opnieuw het huis uit: dansworkshops geven.
In de voormiddag houden we het rustig. Een spelletje hier, een verstoppertje daar.
’s Namiddags ga ik op mijn eentje een sportoutfit kopen. In elke winkel zijn wel trainingsbroeken te vinden. Ik ga enkele winkel in en uit op zoek naar de goedkoopste. Blijkbaar ben ik groter dan de normale Oz want alle broeken die ik pas, komen tot aan mijn enkels. Na een 3-tal uren winkelen ben ik slecht 37 dollar (€19) armer en topje en trainingsbroek en –schoenen rijker.
En nu ik mijn trainingsbroek heb, ben ik een echte Ozzie. Trainings zijn hier een enorme rage en je bent cool als je er wat slonzig bij loopt. Geen probleem voor mij, ik breng mijn dagen graag slonzig door.

Verder weinig nieuwtjes.

2 opmerkingen:

Het Thuisfront zei

Met die extra kilo's zal het niet moeilijk zijn om er zo slonzig uit te zien !

Jolien zei

:-) Des zeker dadde! Nu nog zorgen dat ik een bouwvakkersspleet heb en het feest is compleet