zaterdag 30 mei 2009

Watsonia, dag 104 en 105

23-05-’09, zaterdag, dag 104

Ik slaap eerst lekker uit, om een laat ontbijt te eten om wat later een vroege lunch te nuttigen.
Hannelore en ik sporten vandaag weer. Florian doet zijn middagdutje en M’lijn trekt er op uit. Marc is er opnieuw als ik anderhalf uur thuis kom. We spelen gezelschapspelletjes, gaan wat fietsen, spelen verstoppertje… De keuze is reuze!

’s Avonds begin ik aan seizoen 3 van Friends. Allé hup!

--------------------------------------------------------------------

24-05-’09, zondag, dag 105

M’lijn trekt er vandaag een ganse dag op uit. Met enkele vrienden gaat ze shoppen. Missie: vind het geschikte baljurkje.
Ik blijf met de koters thuis en we knutselen erop los. Een mooi fotokadertje voor moeke’s verjaardag is het eindresultaat.

Verder blijft het motto: geen nieuws is goed nieuws.

Geen opmerkingen: