zondag 3 mei 2009

Watsonia, dag 78

27-04-’09, maandag, dag 78

Net als ik opsta om Hannelore naar school te brengen, komt Danny thuis, terug uit Indonesië. Van 35° naar 18°, een wereld van verschil.

Het is een normale dag in mijn bestaan. Danny rust, slaapt en heeft koud. Marjolijn en Jonathan dansen en dansen. Florian en ik kijken en kijken. Flo heeft ook veel ritme in zijn lijf, dat belooft als hij later eens op de dansvloer staat.

In de late namiddag vertrekken Marjolijn en Jonathan naar de luchthaven. M’lijn moet voor twee dagen voor het werk naar Brisbane, Jonathan keert terug naar Sydney en zien we volgend weekend terug.
Het is wat een vreemde gozer. Soms lijkt het alsof hij naar je staart, maar hij kijkt eerder door je. En een gesprek voeren vlot ook niet helemaal. Nou ja...

1 opmerking:

Annelies zei

Héhé,
Ik heb eindelijk alle verhalen gelezen en ben weer helemaal mee.
Ik heb er echt van genoten!
Ik kijk al uit naar de volgende avonturen van "Jolien en het grote Australië"
Zoentje
Annelies