Hoi daar.
Eindelijk nog eens internet.
Maar ook nu is het een korte update (uitgebreide verhalen volgen).
De 7 daagse tour was de max, dolle tijden gehad. De groep was vree goe, allemaal in voor plezier en vertier. Helaas zittn die dagen er al op.
Vandaag - zaterdag 28 februari - zijn we afgezakt naar Brisbane (oostkust). Vorige donderdag zat de tour er op en bleven we 2 nachten in Alice Springs. 3 nachten zijn geboekt in Brisbane, die mogelijks verlengd worden.
Plan: afzakken naar beneden, richting Melbourne en dit binnen een tijdslimiet van 3 weken. Een optreden van Kings of Leon, die hier nu op tournee zijn, trachten mee te pikken.
Later meer nieuws.
x
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
+2.jpg)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten