Hi there.
Een korte update:
gisteren (dinsdagochtend) verlieten we Sydney en trokken we - met het vliegtuig - naar Adelaide (waar het prachtig weer is).
Hier blijven we 3 nachten (waarvan de eerste er al op zit). Vrijdag gaan we op een 7-dagen tour van Adelaide naar Alice Springs. Het hele programma vind je op www.groovygrape.com.au - groovy trips - 'desert patrol' www.groovygrape.com.au/uluru-outback-tour.
Wat we erna doen moeten we nog bekijken. I'll keep you in touch.
Uitgebreider verslag en een foto-update volgt volgende week vrijdag ergens, als we terug zijn van de outback.
Jolien en Joke
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
+2.jpg)
1 opmerking:
Hallo Jolien,
Heel leuk jou hier te kunnen volgen op uw avontuurlijke reis, welke we met argusogen volgen ;-)
( dagelijks even inloggen op de site ). Hou je haaks ginder aan de andere kant van de wereld en geniet met volle teugen !
Vele groeten,
Luc & Tine
Een reactie posten