donderdag 28 januari 2010

Sydney

Na een lange tocht met boot, bus, mini-bus en vliegtuig en een visaprobleem zijn we terug op Australische bodem. Het voelt goed om terug 'thuis' te zijn.

We hebben volop genoten van Thailand, het is er geweldig. Veel km's hebben we afgelegd met een zware vermoeidheid als gevolg. Sydney wordt dus rustig, net wat we nodig hebben.

De zon schijnt hier heerlijk, we genieten onze laaste dagen volop van Bondi Beach.

Geen opmerkingen: