woensdag 6 januari 2010

Perth - Esperance - Perth, dag 309 tem 313

14-12-'09, maandag, dag 309
tem
18-12-'09, vrijdag, dag 313

Na een relatief korte maar goede nachtrust word ik om 6.45 am opgepikt voor tour 2.
Ik ben nog doodop van de voorbije 10 dagen en dat bleef de volgende dagen zo. Bij elke busrit - en dat waren er veel (2000 km werd afgelegd op 5 dagen) - val ik zo goed als direct terug in slaap.
Ik werd al snel gewaar dat deze groep me minder ging liggen (7 van de 11 waren Duitse meisjes van 18-19 jaar, niet direct mijn doelgroep). Helaas, het kan niet altijd zo goed zijn. De gids is wel een toffe man en de natuur is mooi doch is het noorden mooier.

Wat deden we?
http://westernxposure.com.au/tours_details.php?id=588

Helaas zat het weer wat tegen op dag 2 en 3. Het kwik kwam nog niet tot 20 graden, de lange broek moest boven gehaald worden en dit werkte toch wat op ieders humeur. Gelukkig waren de weergoden ons wel gunstig op de laatste 2 dagen (laatste dag was voornamelijk rijden - ik sliep zowat 6 uur van de 8 uur durende rit) wanneer we enkele mooie stranden bewonderden.

Het was mooi, de tour en gids waren goed maar toch was ik blij vrijdagavond terug in Perth te zijn om die avond enkele tour-1-genoten terug te zien. Het werd een geweldige avond uit met veel gezwans en gezever! Dolletjes!

Geen opmerkingen: