vrijdag 2 januari 2009

Zie hier: een blog! Dé blog waar je mijn avonturen kan volgen. Stukken handiger dan 15 keer dezelfde mail naar iedereen te sturen.

Zoals jullie intussen wel weten, ga ik samen met Joke eerst enkele weken rondtrekken. Hier zal je dus eerst de fratsen, dolle avonturen van Joke en mezelf kunnen lezen.
Eind maart trek ik naar Watsonia North, Victoria, om daar tot september au pair werk te doen.

Nog 5 weken en 1 dag en we zijn vertrokken...

Geen opmerkingen: