vrijdag 2 januari 2009

Gegroet!

Tijdens het ploegen, zwoegen en zweten van de laatste schoolloodjes door; een kleine update.

We zeggen België en onze vrienden vaarwel op 7 februari. Anderhalve dag later komen we vermoeid en gejetlagd, maar vooral uitgelaten en vol enthousiasme aan in Sydney.


Hieronder het volledige vluchtschema (alle tijden zijn plaatselijke tijd - weet dat het aan het oosten 10 uur later is dan hier).

Zaterdag 7/2

Brussel - Londen 17.10 - 17.25
Britisch Airways BA397

Zaterdag 7/2 - zondag 8/2
Londen - Singapore 22.00 - 18.35

Qantas Airways QF010

Zondag 8/2 - maandag 9/2
Singapore - Perth 19.45 - 01.55

Qantas Airways QF078

Maandag 9/2
Perth - Sydney 05.45 - 11.55

Qantas Airways QF574

De eerste 6 nachten verblijven we in hostel G'day backpacker (
http://www.g-day.com.au/) en laten we ons overdonderen door de pracht en praal die de stad ons te bieden heeft.
Na Syndey nemen we het vliegtuid naar Cairns. Van daaruit gaan we terug naar Sydney.


We zitten nog in de planningsfase dus verdere uitwerking van de route en dergelijke staat nog op de to do list, maar dat is voor na de examens.

Om de thuisblijvers wat gerust te stellen; de voorlopige terugvlucht:

Zondag 1/11 - maandag 2/11
Sydney - Londen 17.40 - 06.20

Maandag 2/11
Londen - Brussel 08.55 - 11.05

Of Joke en ik dan samen terug komen weten we nog niet. Na het au pair werk wil ik nog wat rondtrekken, maar hoelang ik blijf zal ik ter plaatste wel zien.
Via deze virtuele weg hou ik jullie op de hoogte.

Getekend,
Jolien

Geen opmerkingen: